Vem är jag?
Publicerat

Individen bakom denna blogg är en tjej på 19 år vid namn Louise, dock kollar mina vänner mig för Lollo eller Loui. Den 3:e juni 2014 tog jag studenten efter att ha spenderat 3 år med att läsa estetik & media - inriktning foto. På helgerna jobbar jag på ICA, men vad min framtid ska bestå av vet jag inte ännu, dock vet jag en sak: jag älskar lax. Ska nu under höstens dagar läsa distanskursen Digital bildbehandling. Om dagarna gillar jag att spendera tid med mina fina vänner, tramsa, lyssna på all möjlig musik, skratta åt mina otroligt urkassa skämt, äta mat, titta på dåliga filmer med min bästa vän, få komplimanger från främlingar, träna och fotografera, men framför allt - vara lycklig.
Fråga om du undrar något! Tusen kramar till er!


ÅH så fint och fräscht med ny blogg<3 jag ba "varför har min bloglovin lekt rövare och börjat följa någon havsdimma?" och sedan ba "aaha loui!"

Svar: HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. alltså cätpät<33
havsdimma.blogg.se




Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: