daniella & max. #4
Publicerat

Jag ursäktar så väldigt mycket min frånvaro och anledningarna skiljer sig inte denna gång från de andra haha. Min dag började med ett informationsmöte hos en jobbcoach som jag ska börja gå till ett tag framöver (samtidigt som jag jobbar på ICA. Eller ja, inte precis samtidigt men ja, ni fattar). Usch och fy så kallt det var imorse alltså! Hur som helst, efter det kom jag hem och gjorde magen nöjd med en tallrik lunch. Därefter väntades ett träningspass med min fina vän Amanda och nu ligger jag här hemma i sängen och degar. Lugn och skön dag med andra ord! Imorgon ska jag till jobbcoachen igen och därefter bockar jag av ett träningspass innan jag ska möta upp Daniella. Hoppas ni alla mår bra!





Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: