ett år kvar, sen är jag fri.
Publicerat

Nu sitter jag här, kvällen innan skolan börjar. Mitt allra sista riktiga sommarlov har nått sitt slut. Sista året på gymnasiet ska inledas. Det är nu det gäller, nu jag måste ge allt men samtidigt njuta. Jag har oturen att behöva gå på två skolor under sista året, men fastän jag inte alls vill gå på en av dem ska jag försöka att inte deppa ihop allt för mycket och försöka ha roligt istället. Börjar kl förmiddag, vilket är ett väldigt stort plus! Nu ska jag gå en kvällsrunda innan jag placerar mig framför tvn och Idol. Puss på er!


Underbar biiild! Vilken storlek har du på bilden(och din content?)? Jag vill själv öka storleken men har inte orkat göra de ännu haha. Älskar att det bara är 1 år kvar woho

Svar: tack mathilda! 900px är mina bilder och min content är 924px. alltså det är så jäkla skönt med bara ett år kvar, gaaaaaaaah!
havsdimma.blogg.se

l http://stenhoff.blogg.se

jisses vad du är duktig på att fota, galet.

Svar: åh herregud, tack så himla himla mycket du!
havsdimma.blogg.se




Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: