Lär känna mig bättre.
Publicerat

• Jag dricker vatten till nästan alla måltider. Det är så förbaskat gott ju!
 
• När jag var liten var min största idol Amy Diamond och när hon uppträdde i här Malmö var jag självklart där för att se henne. När jag sedan inte fick stå i kön för att få en autograf av henne pga. alldeles för lång kö enligt mamma, så blev jag jätteledsen. (kärleken för henne försvann för länge sedan så mobba ej okej)
 
• Jag vill någon gång i mitt liv somna under bar himmel bredvid någon som jag tycker om sådär lite extra.
 
• Hade jag varit tvungen att välja ett enda livsmedel att livnära mig på resten av livet, hade det utan tvekan blivit lax. Det går seriöst inte att tröttna på! 
 
• Har ett år kvar i skolan och har inte den blekaste aning vad jag ska göra därefter. Blir mer och mer frustrerad över detta varje gång någon frågar mig om mina planer i framtiden.
 
• Vill tjäna pengar utan att behöva jobba. Fast å andra sidan, vem vill inte det egentligen?
 
• Innan jag dör vill jag ge ut en bok, men har tyvärr inte tålamodet till att sitta och skriva flera 100 A4-sidor.
 
• Jag har varit i Sverige (no shit sherlock!), Danmark, Norge (i typ 2 timmar men what ever), Frankrike, Italien, Grekland och Spanien. I mina drömmar har jag dock varit i ca hela världen.
 
• Min favoritfotograf är min storebror. Kolla in hans bilder här!
 
• När jag flyttar hemifrån ska jag köpa en Golden Retriever. Det målet har jag haft i säkert minst fem år.


Nea

Haha, känner igen mig sjuk mycket i vissa punkter.
Har ingen aning om vad jag ska göra efter gymnasiet och önskar bara att alla ska sluta fråga, börjar få lite smått panik på det...

Det ultimata hade ju varit att vinna en massa pengar och sedan kunna jobba med vad man vill hur lite/mycket man vill. Men något sådant händer ju inte:S
Jag vill också skriva en bok, nej jag ska skriva en bok. Någon gång i framtiden...

Grattis igen till körkortet! Behöver ju knappast skriva "Ha en bra dag", den kan väl inte bli bättre, eller? :)

Svar: haha, eller hur hade det varit det ultimata! Drömma kan man ju alltid haha...
tack så mycket du! :)
havsdimma.blogg.se

l http://palomitas.blogg.se



Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: