årsresumé: januari - april.
Publicerat

Januari: Firade det nya året tillsammans med min bästa vän och på nyårsdagen tog vi oss ut för att fota lite. Samma månad försökte jag även mig på att tycka om te, vilket inte gick något vidare. Fotade även i skolans studio hahah.
Februari: Jag fotade analogt i skolans bibliotek. Lite senare fotade jag även till två olika projekt. Passade även på att fylla 18 år i slutet av februari. Hade min första körlektion i februari.
Mars: Våren, påsken och alla dess tillbehör anlände och jag fotade fina och ljusa påskbilder. Mycket mer än så hände väl egentligen inte lol.
April: Blev anlitad som modell av Daniella till ett projekt i skolan. Fick en skoluppgift att välja en bild och fota likadant. Lite seriösa blandat med oseriösa självporträtt blev det också visst.





Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: