årsresumé: maj - augusti.
Publicerat

Maj: Sorgligt nog fotade jag inget mer än till en engelskuppgift. Men hur som helst, sommarlovet närmade sig, det var dags för de sista nationella proven innan sommaren och solen började skina varmt. Mådde inte så bra under ungefär halva maj, men tog min långsamt men säkert upp på fötterna igen.
Juni: Det efterlängtade, och där med mitt sista riktiga sommarlovet tog sin start och det kunde inte kommit mer lägligt. Firade att sommarlovet börjat på restaurang med bästa vän. Fota mig själv med fräknar över näsan och kinderna, fotade massa fina och färgglada blommor. Midsommar firade jag med bästa vän och skrattade så mycket. Sommarens höjdpunkt inträffade - Paris!
Juli: Tog farväl av sköna Paris och fotade fina moln på vägen hem. Väl hemma spenderade jag mycket tid i trädgården på en solsäng under sköna solen. Satte upp den dunderfina och mysiga ljusslingan från Paris med handplockade bollar av mig. En dag tog jag mig ner till Falsterbo och umgicks med världens bästa Sofie.
Augusti: Fortsatte fota mig själv och fina blommor. Sommaren led mot sitt slut vilket innebar dels att skolan skulle börja snart, men även att Malmöfestivalen skulle dra igång. Såg min bästa Oskar Linnros och var så lycklig! Började som sagt skolan igen, sista året på gymnasiet och var så glad att det inte var lång tid kvar.
 
 





Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: