och allt du når med din blick kommer någon dag att bli ditt.
Publicerat

Nikon D90 + Tamron AF SP 90/2,8 Di Macro 1:1

När jag tittade mig runt om i trädgården stannade mina ögon vid dessa fina blommor, och jag blev genast sugen på att plocka fram kameran med mitt macroobjektiv på och fånga dem på bild. Och visst blev det fint! Det står grillat på menyn även idag och jag kan inte vara något annat än glad över det. Imorgon väntas återförening med min bästa vän efter att ha varit ifrån varandra 6 dagar. Sen är det midsommar och helt plötsligt blir det en ny vecka och då ska jag resa!


Oh, låter ju svinkul! Alltså förstår du förresten hur jäkla duktig du är på att fota? Du är fasen en fotograf på riktigt! *o* ♥

Svar: åh men herregud, tack så himla himla himla mycket snälla du! Det värmer verkligen att höra dina ord. Kram!
havsdimma.blogg.se

l http://Mvphotos.blogg.se

UNDERBARA BILDER! Åh macro!

Svar: ÅH MEN TACK SNÄLLA DU!
havsdimma.blogg.se

l http://www.fettmedfoto.blogg.se



Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: