Lär känna mig bättre.
Publicerat

● Jag har ett ärr på min högra långfingerknoge. Har dock ingen aning varför.
 
● När jag var liten bröt jag nyckelbenet.
 
● De enda karusellerna jag klarar att åka är Flumride och Colorado på Liseberg. Tönt nr uno.
 
 Såg alla Harry Potterfilmer i början av året och jag blev kär direkt.
 
● Jag hatar rasism.
 
 Har aldrig varit på fest. Alltså fest som i att supa-dansa-röka-stöka-däcka-woopwoop.
 
● Jag gillar när folk retas på skoj med mig. DOCK TILL EN VISS GRÄNS.
 
 När jag är hungrig och trött är jag inget lätt pussel. Blir ett litet djävulsbarn som inte vill med någon att göra.
 
● Under min uppväxt har jag gått på basket, badminton, friidrott, barngympa, fäktning. Räknas sim- och skridskoskola?
 
 Har banan som en av tillbehören när jag äter tacos. CA DET GODASTE SOM FINNS ATT HA I TACOS JU.


DÖÖR har ett ärr på min vänstra långfingerknoge och vet inte vARFÖR ÄR VI LOST TWINS

Svar: HAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA. ALLTSÅ LINA<3333333
havsdimma.blogg.se

l http://minradio.blogg.se/

BANAN???????????????????

Svar: OMGG JAAAA, ALLTSÅ DU MÅSTE TESTA, FAN ASGOTT!!!!
havsdimma.blogg.se

l http://www.photo.blogg.se



Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: