du är den finaste, både på insidan och utsidan.
Publicerat

För någon månad sedan tog jag ner min tjockis till tv som har suttit på min vägg i flera år. Tomrummet på väggen fylldes av en lina med klamrar på. Klamrade fast några av mina favoritbilder från min instagram och virade en ljusslinga runt linan. Jag satte även upp lite egenkomponerade textrader och den så superfint målade bilden av min bestiefestie som ni kan skåda på sista bilden med ett Håkan Hellströmicitat på. I julas fick jag två ramar, så klippte till två foton och satte in i ramarna. Vips så var tomrummet borta! Jag totalälskar min vägg!


sånt är så himla bra. man mår bra av citat på väggen. när jag mådde dåligt så satte jag upp massa "ego-boost"-citat på min vägg och det funkade det viss del :) + att det är sjukt fint också, speciellt håkan<3

Svar: åh ja, visst är det!
havsdimma.blogg.se

l http://fettmedfoto.blogg.se

ååååh vad fint!!!

Svar: TAAAAACK SOFFAAAAAN!
havsdimma.blogg.se

l http://www.photo.blogg.se



Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: