Lär känna mig bättre.
Publicerat

• Jag klarar inte av att gå eller cykla på A-brunnar, då det betyder otur. Skulle jag råka cykla över en, måste jag slå på cykeln tre gånger för att få bort förbannelsen.
 
• Jag fick min första mobil när jag gick i 7an och var så himla glad för den.
 
• Är förälskad i ljusslingor. Seriöst så himla fint och mysigt. När jag flyttar hemifrån ska hela min bostad vara fylld av ljusslingor.
 
• Om 244 dagar tar jag studenten!
 
• Jag har aldrig varit något fan av karuseller. GIllar att ha kontroll över saker, så det är väl en av anledningarna.
 
• Har en hemlig förkärlek till Göteborg och göteborgare.
 
• Efter studenten ska jag och min bästa vän resa till London och leva livet.
 
• Mina vänner brukar säga att jag är alldeles för snäll. Har så svårt att säga nej till folk och tycka illa om folk.
 
• Jag har jättelätt att komma ihåg saker som folk har sagt. Både saker jag vill och inte vill minnas.
 
• Mitt drömfoto är på en stegrande häst i morgondiset med en vacker soluppgång som klär bakgrunden.


Kul och läsa :D

Svar: hahaha, så bra! :)
havsdimma.blogg.se

l http://feliciaholmgren.blogg.se/

GÖÖÖÖÖÖÖTEBOOOOORG <3 *tackar och bockar*

Svar: HAHAAHAHAHAHAHAHAAHAH<333
havsdimma.blogg.se




Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: