resumé av mina sommarmånader.
Publicerat

Nu är sommarmånaderna förbi och med medellånga steg kliver vi in i höstens värld. Jag satte ihop ett litet kollage av vad jag har hunnit med från junis början till augustis slut. Sorgligt nog tappade jag en del av fotointresset nu i somras och därför fångades inte alla ögonblick på bild. Men jag hoppas att återuppliva intresset nu när skolan börjat med hjälp av förhoppningsvis massa roliga fotouppgifter. Hur som helst, detta har jag gjort: tagit en del självporträtt, varit i Paris och fotat en himla massa olika sevärdheter, djur och annat skit lol, gått barfota i trädgården bland blommor och blad, träffat sofie nere i Falsterbo, skrattat, druckit alldeles för många isvaniljlatte (världens godaste på varma sommardagar), tagit del av den årliga malmöfestivalen där jag såg min favorit för andra gången,nämligen oskar linnros.


Åh, vilka härliga bilder! :)

Svar: åh tack snälla du!
havsdimma.blogg.se

l http://frida.blogg.se

fina bilder! gillar den på eiffeltornet!

Svar: åh tack så mycket du!
havsdimma.blogg.se

l http://mattilaelin.blogg.se



Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: