we lost faith, in the arms of love.
Publicerat

Idag slutade jag redan 9.50. Kändes knappt lönt att komma till skolan för endast en lektion, men har man inget val så har man inte. Så när vi slutade idag började typ alla andra hahah. Hade 80 minuters skrivande och sedan tog jag och bestiefestie bussen in till stan och satt och snackade skit någon timme innan vi åkte hem till henne för att sedan någon timme senare åka in till stan igen för att äta lunch. Lol. Sedan att jag kom hem efter det har jag mest tittat på en serie, ätit och börjat skriva på en berättelse som den författarinna jag är. Hahah, skämt åsido. Fast skrev gjorde jag!


fina bilder!

Svar: tack du!
havsdimma.blogg.se

l http://fettmedfoto.blogg.se



Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: