lär känna mig!
Publicerat

 
➝ En gång i tiden var jag en scout, vilket förvånar mig då jag inte alls är den typ av människa.

➝ Fräknar och smilgropar är något utav det finaste ett ansikte kan ha.

➝ Jag ogillar starkt människor som dömer andra utifrån deras utseende.

➝ När jag blir stor vill jag bli lycklig. Jag vill bli den lyckligaste på jorden.

➝ Jag har aldrig haft många vänner, men istället har jag haft få väldigt bra vänner.

➝ Tack varre två väldigt bra föräldrar är jag väldigt mån om mina pengar och kan unna mig utan att bli pank haha.

➝ Jag avskyr att mitt hår är så platt 24/7.

➝ Får lätt panik i större folkmassor när jag känner mig instängd.

➝ Om 46 dagar tar jag studenten!

➝ Jag är stolt över att kalla mig själv feminist.





Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: