Bilsemester - Dag fem.
Publicerat

Denna dag lämnade vi Trollhättan och körde inåt i landet till Jönköping. En himla fin och mysig stad! Där bodde vi på Stora Hotellet vilket kändes väldigt lyxigt, både från in- och utsidan.
 
Vårt rum låg ut mot vattnet och denna utsikt påminde mig så mycket om utsiken jag och mamma hade från vårt hotellrum på Sardinien (bort med växten och dit med en balkong så är det identiskt!).
 
Efter att vi gått runt i Jönköpings centrum, tog vi bilen och körde till Vista Kulle där det skulle finnas en vacker utsikt. Där uppe fanns en gullig livet paviljong som jag mest bara ville stoppa i fickan och ta med hem.
 
Jag och mamma klättrade högre upp, men lyckades inte få med oss pappa som hellre stod nere vid bilen och höll koll på läget.
 
Solen lös fint hela dagen och den här bron och vyn blev jag totalt förälskad i!
 
Mysig utsikt och solnedgång från hotellrummet på sena kvällen.





Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: