helt slut i kroppen
Publicerat

Igårkväll/natt när jag satt och kollade igenom mina filer på min hårddisk hittade jag en massa gamla skolprojekt jag gjorde i ettan och tvåan nu på gymnasiet. Hahah så mycket jag skrattade. Det var helt klart inte bland det bästa jag producerat, men samtidigt blev jag glad för att jag såg hur mycket jag utvecklats utan att ha tänkt på det under tiden. Bland annat hittade jag detta panorama som jag gjorde förra vintern. Förutom att jag placerat motivet i mitten så är jag himla nöjd! Nog om det... Eftersom jag inte behövde vara i skolan idag då jag är klar med allt innan utställningen så stack jag istället till gymmet och bokstavligen dödade mina ben. Kunde knappt gå till bussen sen haha. Nu ska jag duscha och sen åka till stan för att möta upp bästa vän. Ha det bäst!





Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: