slappedag
Publicerat

Varje dag på lovet har jag varit iväg någonstans, fram tills idag. Tyckte att jag är värd åtminstone en slappedag. Så tog sovmorgon, ätit frukost i lugnt tempo och dessutom tittat på Kalle och chokladfabriken. Lika rolig varje gång! Nu ska jag stoppa ner lite lunch i magen. Vad gör ni idag?


Hej!
Jag försökte gå in på några av dina kategorier, bl.a. tips och byte men ingen av de länkarna fungerade. Så du kanske borde ta en titt på detta, om du inte redan visste om det dvs? :)

För övrigt gillar jag både din blogg och tumblr jättemycket!

...och jag har en liten fråga, gör eller hjälper du folk med bloggdesigner? :)
/ Sara


Svar: Det där har jag helt och hållet missat, men tack så mycket för att du sa till! :) Åhhh, tack så himla himla mycket för att du gillar det jag gör!

Haha, det har jag faktiskt inte spekulerat över alls, men det skulle vara roligt! Självklart beror det på hur pass avancerat det ska vara :) Kram!
havsdimma.blogg.se

l http://saraagustavsson.blogg.se

Sv. Det var så lite så, antog att du inte hade sett det eftersom du inte gjort något åt det och hoppas du fick ordning på problemet. ;)

...och ja, jag skulle gärna ha något som liknar din design blandat med min. Med andra ord en ganska så enkel helhet och meny, precis som den jag har nu. Däremot funderar jag på att skaffa lite bredare "inläggsplats" så mina bilder framkommer mer. ;)

I alla fall skulle du vara intresserad? Samt isf skulle du ta något för det? Eller skulle du kunna tänka dig att göra det i utbyte mot länkar? :)

Svar: Det ska nog gå att fixa du! :) Men självklart ska du inte behöva betala för det haha, räcker mer än väl med länkbyte! Hur tycker du det är lättast att snacka? Genom mejl eller vad föreslår du? :)
havsdimma.blogg.se

l http://saraagustavsson.blogg.se

Sv. Tror det är lättast via mejl (och mest "privat") eller vad man ska säga så slänger med den ovan om de är okej? :)

Å va gulligt om du kan tänka dig att fixa det i utbyte mot en länkning! GULDVÄRT! :D

Svar: Det blir superbra du! :)
havsdimma.blogg.se

l http://saraagustavsson.blogg.se



Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: