årsresumé: september - december.
Publicerat

September: Dessvärre fotade jag knappt något i september mer än självporträt, vilka jag blev väldigt nöjd med. Jag gick i skolan och ja, det var väl det mesta som hände då haha.
Oktober: Fotade min superfina lina med en ljusslinga på och mina instagrambilder och egenskrivna texter på. Förutom det fotade jag Daniella till ett projekt. Bilderna blev jag supernöjd med. Passade även på att ha feber alldeles för länge och under mina sjuka dagar gjorde jag några smoothies.
November: Det enda jag fotade under november månad var till skoluppgifter. Maggy, händer och Daniella. Men tyckte bilderna blev bra så ja!
December: Under årets sista månad fotade jag en hel del i jämförelse till andra månader haha. Med hjälp av två blixtrar som min storebror lånat hem från hans jobb, fotade jag mig själv med vind från en hårtork. Sen kom julen och alla dess bestyr. Julgransklädning, julklappsinhandling, bakning... Åh så mys! Jag fotade mina fina nya hörlurar jag fick i julklapp och så även ljusslingorna jag satt upp på min garderob. Innan året tog slut fotade jag även, åter igen, Daniella till ett skolprojekt.
 
2013 i helhet: Det gångna året har både varit superbra och dåligt på sina ställen. Men jag antar att alla år är så, mer eller mindre. Jag har fallit ner i gropar, men tagit mig upp igen. Jag har varit svag, men blivit stark igen. Men framför allt, jag har lärt känna mig själv bättre än vad jag gjorde innan och har växt som person. Nu vet jag vad jag vill ha, hur jag vill leva mitt liv och vilka personer jag vill leva det livet med. I det nya året väntar studenten, söka jobb, fylla år och förhoppningsvis massa annat roligt. Nu ska det bara gå uppför! Snälla, låt 2014 bli ett toppenår!





Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: