skolan överöser mig.
Publicerat

charmiga arkivbilder på mig och bästa vän från januari 2013.
Sedan i söndags har jag i princip bara hållt på med skoluppgifter vilket har gjort att jag mer eller mindre glömt bort bloggen helt. Jag har nästan gjort klart två stycken uppgifter, och nu återstår den jobbigaste, en vetenskaplig rapport på 10-15 sidor. Woho är allt jag har att säga. Och parallellt med det fixas det med gymnasiearbetet, som tack å lov snart är klart! Vad hittar ni på för kul denna vecka?


HAHA GULLISAR

sv: DE ÄR SÅ JÄKLA SNYGGA! Köpta inne på Salt, men Dr.Denim finns ju lite överallt! Lila är de dock :] Men jag har ett par vinröda från Topshop som liknar dessa och sitter skitbra!
KRAM

l http://typjosefiine.blogg.se/

hej! fina bilder du tar!
vart är den gröna tröjan i från?:)

Svar: Hej! Tack så himla mycket du! Den gröna tröjan köpte jag för något år sedan på Gina Tricot :)
havsdimma.blogg.se

l http://amandaahmans.blogg.se/



Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: