Bilsemester - Dag ett.
Publicerat

På måndagen satte vi oss i bilen och körde mot Trollhättan. Vädret var definitivt inte på våran sida då det öste ner, men det gjorde inte så mycket eftersom vi satt i bilen. Dock var det sol och fint väder när vi kom fram så jag och mamma gick en sväng för att se oss omkring medan pappa satt kvar på hotellrummet och läste en tidning.
 
Middag blev det på en restaurang nere vid kanalen och det var verkligen supermysigt och gott! På en av sidorna i deras meny hittade jag detta citat, så var tvungen att fota det haha.
 
Till huvudrätt valde jag laxfärserad rödtungafilé med smörslungade sockerärtor, duchessepotatis och vitvinsås. Som den lax- och fiskälskare jag är, så var detta självklart hur gott som helst!
 
Efterrätt för min och mammas del blev hallonsorbet på mandelbotten. SUPERMUMS.
 
Efter en avlslutad middag gick vi en promenad runt vattnet vilket var väldigt skönt.
 


Fint dokumenterade bilder!

Svar: tack snälla du! :)
havsdimma.blogg.se

l http://photohugs.se

Vad roligt att du är med och tävlar om en bikini från Choies, lycka till!

l http://lakeyours.devote.se



Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: