matprat och höga temperaturer.
Publicerat

Igår var verkligen sommaren här på riktigt! Solen sken i stort sätt hela dagen och gav mycket höga celsiussiffror. Den traditionella kycklingsalladen åts hemma hos mormor och morfar och det var bra väder ända sent in på kvällen (var tvungen att sätta in fläkten i mitt rum för att kunna få någon sömn). Trots molnigheten är det varmt idag också, så ikväll blir det grillat till middag. Mums mums, med andra ord! Och har jag riktigt tur, blir det grillade nektariner till efterätt. Håll tummarna åt mig så blir jag glad!


Hej! Fin blogg du har :). Kika gärna in på min blogg kram! :).

Svar: Hej på dig med! Åh tack så mycket!
havsdimma.blogg.se

l http://shettisdrottning.blogg.se/



Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: