FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN.
Publicerat

Igår var jag med om den bästa dagen i mitt liv. Klockan 09.00 träffades klassen och hade champagnefrukost tills vi gick in mot stan för att vara högljudda och glada. När klockan hade slagit lunch gick vi och åt på en restaurang med tre favoritlärare vilket var så roligt. Därefter gick vi till skolan för att fördriva timmarna fram tills utsparken. Vi blev fotograferade, åt frukt, bär och grönsaker, skrev i varandras mössor, sjöng, skrattade och hade det hejdundrandes bra. Vi kramade alla rektorer och lärare och sedan var det äntligen vår tur att springa ut. Min närvaro försvann under de minuter vi stod på scenen och hoppade och log så overkligt det kändes. När jag hade kramat familjen var det flakdags och jag ångrar inte en sekund att jag åkte för herregud så kul det var. Tror aldrig jag har varit så lycklig som då och det var inte förrän på flaket jag verkligen förstod att jag tagit studenten. Jag kom sedan hem till släkt och vänner och en massa god mat. Trots att det regnade flera timmar i streck blev det en så, så, så lyckad dag på alla sätt och vis. Åh vad jag vill göra det igen!


Grattis Louise!!!!!!! :D

Svar: åhhhhh tack fina emma!!!!!
havsdimma.blogg.se

l http://emmasurell.blogg.se



Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: