studentbilder.
Publicerat

Min klass, ES11F, springer ut.
 
Emma, jag och Katarina.
 
Jag, Nour och Emma.
 
Blött som tusan var det!
 
Wiktoria, Katarina, Emma och jag.
 
Lilla jaaaaaag.
 
En glad Louise!
 
Jag och Nina blöta och lyckliga efter flakåket.
 
Jag och en arm av Katarina kramar Lina.
 
Fotograf: Fredrik Jörgensen


Hej!
Å vad härliga bilder, synd bara att ni fick regn.
Själv springer jag ut på torsdag och har balen på tisdag :)

...sen har jag även en fråga. Kan du fixa en kod till en ny kategori som jag har skapat som ska ligga under "foto-kategorin" "Mallorca 2014". Skulle du även kunna förklara eller lägga in den så att den hamnar i bokstavsordning som de andra? ;) (här är länken till kategorin http://saraagustavsson.blogg.se/category/foto-mallorca-2014.html )

Svar: Hahah ja lite synd med regn, men lika lycklig för det! :) Åhhh, se till att njuta riktigt mycket!
Jag mejlar dig om länken! :)
havsdimma.blogg.se

l http://saraagustavsson.blogg.se



Namn:
Spara information?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida:


Kommentar: